Admin Site Admin

|
Geplaatst: 27/06/2010, 9:17 Onderwerp: Personal coaching huiskamerworkshop voor mensen die stottere |
|
|
Personal coaching huiskamerworkshop voor mensen die stotteren.
Naar aanleiding van de door Demosthenes succesvol georganiseerde dag over Personal Coaching zou ik dit thema graag verder willen voortzetten. Daarom wil ik een ieder graag uitnodigen voor een personal coaching avond gewoon bij mij thuis in Abcoude, een zogenoemde huiskamerworkshop.
Wat kan je verwachten?
Een avond geleid door een professionele coach over zaken die op dat moment bij jou spelen, het kan met stotteren te maken hebben maar het hoeft niet. Ik nodig je uit om in een sfeer van aandacht en vertrouwen te zeggen wat je denkt en voelt. Behalve praten en luisteren, zullen we ook met oefeningen werken. Op die manier kun je (verder) bekijken of coaching iets voor jou is en wie weet leer je wel iets heel nieuws over en voor jezelf. Het zou heerlijk zijn als je de avond kunt beëindigen met wat meer energie dan je kwam.
Gezellig en nuttig samenzijn
De avond is gewoon bij mij thuis en je hoeft niets voor te bereiden. Daarnaast heb je de gelegenheid om met de anderen deelnemers te praten, te lachen en wellicht is het de start van een nieuw contact.
Kosten:
€ 25 euro
Wanneer?
Op maandag 6 september van 19:15 ontvangst met koffie & thee tot uiterlijk 21:45.
Waar?
Vennicxstraat 3b
1391 VJ Abcoude
Inschrijving & Informatie:
Via mijn website: www.charlottecoaching.nl ,email: info@charlottecoaching.nl of telefoonnummer:0294-776444
Logo_kleiner
Charlotte Meynen
tel:0294 - 776444
info@charlottecoaching.nl
www.charlottecoaching.nl
Bericht op verzoek geplaatst door de beheerder van het forum. |
|