|
www.demosthenes.nl Welkom op het Discussie-forum van Demosthenes Kijk op de website bij contacten-forum voor de richtlijnen
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Stotteren en Werk Newbie

|
Geplaatst: 01/03/2010, 0:05 Onderwerp: Enquête werkervaringen. |
|
|
Als je stottert en problemen hebt (ondervonden)
- bij je studie,
- bij het zoeken naar een stage,
- bij sollicitatie,
- bij (het behouden van) je baan,
- bij het krijgen van promotie,
enz...
- of als je een baan hebt onder je niveau
- of als je werk doet dat je eigenlijk helemaal niet leuk vindt,
- maar ook als je tijdens je loopbaan géén hinder van je stotteren hebt ondervonden,
vul dan de enquête in.
Door de enquête in te vullen help je mee om gegevens te verzamelen.
Daaruit zal duidelijk worden tegen welke moeilijkheden stotterende mensen aanlopen en welke maatregelen er gewenst zijn.
Doe mee! Vul de vragenlijsten in én wijs ook anderen op het bestaan én het belang van deze enquête! Meedoen is volkomen anoniem. |
|
| Naar boven |
|
 |
Petra forum bewoner
|
Geplaatst: 01/03/2010, 11:24 Onderwerp: |
|
|
Ingevuld.
Alleen zul je aan mijn enquete waarschijnlijk weinig hebben.
Ben namelijk nog nooit tegen problemen aan gelopen wat werk betreft door het stotteren.
Moest wel lachen met m'n laatste 2 sollicitatiegesprekken, 2 op één dag
s'Morgens was voor een baan met verstandelijk gehandicapten. Het was een beetje een rommelig gesprek. Eén persoon ging, de ander kwam.
Maar goed, op een gegeven moment vroegen ze of ik moeite had met mensen die stotterden. 'Nou... nee hoor, doe ik zelf ook.'
Verder gingen ze er ook niet op in, en hadden ze dat wel gedaan had ik het ook niet erg gevonden.
Er zat ook iemand bij die ik al jaren kende van een andere baan, en die viel het op, 'Oh, ze stottert nog steeds.' Maar verder geen probleem.
Die middag stotterde ik aanzienlijk meer, voor mijn doen dan, met het 2e gesprek. En toch belden ze de volgende dag dat ze met me verder wilden. (ik niet met hun omdat ik elders aangenomen was)
Maar het heeft hun dus niet tegengehouden, want het móét s'middags op gevallen zijn.
Ik mijn geval keken ze dus gelukkig, zoals het hoort, wat ik kon, en niet hoe de zinnen er dan soms uitkwamen. _________________ Groetjes van Petra. |
|
| Naar boven |
|
 |
Stotteren en Werk Newbie

|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|